torsdag den 11. oktober 2012

Leopard Liberty-love

Se min nye jakke! Er den ikke flot? :) Hele sidste weekend var jeg på workshop hos Line på Elise Smith Skolen her i Århus. Sidste år i oktober, da jeg var tyk og gravid med Theo i maven og med kun 4 uger til termin, var jeg også på workshop hos Line, og det kan virkelig anbefales. Hvis jeg nogen sinde flytter til Kbh. (ja, det overvejer vi af og til), så vil jeg i hvert fald gå på tirsdags-holdet hos Line! Det er S Å fedt at have tid til at fordybe sig i stoffer :) Altså systoffer, ik! På workshoppen kunne man sy en af Lines populære quiltede jakker. Jeg er åbenbart en anelse langsom, så jeg blev ikke helt færdig med jakken! Det er jeg så blevet i mellemtiden, og her er den så ... Ta daaaa ..... 




Min jakke er lavet i leopard Liberty, og hvor er printet bare F L O T. Jeg har lyst til at lave mere i samme Liberty ... Her bliver det en kunst at kunne begrænse sig! Desværre er det ikke muligt at tage billeder med den på, da min fotograf er på job i Kbh! Men det kommer på et senere tidspunkt :) KH K

31 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak :) Leo-printet er FATASTICO! :)

      Slet
  2. WOW! Ville ønske mine evner rakte! Det må være helt fantastisk at iføre sig så fin en jakke og vide at man selv har gjort al arbejdet :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe :) Ja! Jeg håber bare, at jeg ikke går og får øje på fejlene hele tiden .... !

      Slet
  3. Den er vanvittig flot! Godt gået :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Armen altså tak :) PS: Jeg har altså ikke glemt den opskrift! Bare så du ved det! Håber du kan være tålmodig! KH K

      Slet
  4. Svar
    1. Tak Trine :) Håber det skrider (langsomt) fremad med din? KH K :)

      Slet
  5. Den er bare så flot Kirsten!! Har selvsamme mønster liggende og har faktisk overvejet at sy mig en i Leo også ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. JA! Det skal du! Og tak :) Jeg har købt stoffet på nettet, og det kan jo være svært at fornemme heeelt, om det er hor or not? Men vil lige nævne, at den gule (ish) leopard også er fed, fed! Den så jeg irl på weekendens workshop. KH K

      Slet
  6. Ja, Det var en super weekend og dejligt at møde dig og din super fine energi :-) Jeg er nu ikke blevet heeelt færdig... endnu ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. EVA! Du er rarebird ... Det vidste jeg jo slet ikke! DU laver så mange fine kjoler! Virkelig fine! Selv tak for godt selskab i weekeden :) Jeg vil glæde mig til at se din jakke, når du bliver heeelt færdig. KH K

      Slet
  7. Den er virkelig fin Kirsten! Sådan en må du godt lave til mig ;-) Er helt pjattet med stoffet. KH Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak sødeste Ida! Vi ses snart.
      KH K:)

      Slet
  8. Rikke Sanderhage12. okt. 2012 kl. 17.38

    Jeg er vild med din jakke! Den er simpelt hen SÅ pæn! Så pæn, at jeg har fået Line til at lave en til mig :-) Jeg har ellers syet både bukser til min datter og puder i det print, men jeg kan tilsyneladende ikke få nok :-)
    Fik øje på din blog fornylig og nyder at læse med. Har skam også været på workshop sammen med dig sidste år :-)
    Kh Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Rikke :) Jamen, dig husker jeg jo godt! Går du stadig til syning hos Line? Jeg ville ønske, jeg kunne ....! I hvert fald var det jo med at slå til, da hun var i Århus! Det print er SÅ mega flot! Leopard på den helt rigtige måde synes jeg! Så jeg kan virkelig godt forstå, at du har bestilt en jakke! Den bliver du glad for. Jeg kan mærke, at jeg heller ikke er færdig med det print! Puder siger du? DET lyder flot :) TAK at du læser med. Det betyder så meget for mig :) KH K

      Slet
    2. Rikke Sanderhage14. okt. 2012 kl. 22.38

      Ja, jeg går stadig til syning hos Line. Det er så hyggeligt :-) Jeg er dog ikke så modig, at jeg kaster mig over jakker endnu, så det er rart, Line gider at sy til mig! Du er nødt til at sy noget mere i det print, det er så fedt!
      Håber alt er vel i Århus!
      Kh Rikke

      Slet
  9. Hvor ER den flot! Må snart få lagt penge til side til en workshop - også selvom jeg så skal rejse lidt efter det. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare ALLE pengene værd! Jeg synes det er nemmere at spare op efter, at jeg er blevet mor, fordi jeg ikke længere bruger så mange penge på mig selv! Og så synes jeg også, at det er en dejlig måde at få noget alene-tid, hvor jeg kan dyrke min interesse. KH K:)

      Slet
  10. Søde Kirsten. Du er allerede færdig, hvor er du go!!!!!!!! Og tak for sidst og tak fordi du ville være med igen! Kh line

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :) Jeg er så glad for jakken (med skæve syninger og det hele :)) Jeg kommer helt sikkert igen! God lørdag på Vesterbro! KH K

      Slet
  11. Du er så mega sej. ELSKER jakken!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak du er sød :) Går ud fra, at du er hjemme igen? Håber I havde en dejlig ferie. KH K :)

      Slet
  12. Hej Kirsten. Hvor er jakken blevet flot og jeg er vild med Leo printet.

    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette. Tak - jeg synes også, den er blevet flot! Og jeg elsker leo-printet mere og mere, hver gang jeg kigger på den :) KH K

      Slet
  13. WAUW hvor er den bare sindsygt flot! smukt smukt stof!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) Stoffet er S Å flot!! :) Er glad for, at det var det, jeg besluttede mig for! Kh K

      Slet
  14. En af de flotteste Marapytta-jakker jeg har set. Virkelig fint syet - og så rynker ærmerne ikke (som de desværre gør på en del af de modeller der er blevet vist frem..)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det :-) Dog kan jeg røbe, at den ikke er helt perfekt :-) Men det glemmer man ligesom hen ad vejen! Heldigvis! :-) KH K

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share It